Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandy84

sandy84 Lid

21 feb 2008
    58
    0
    6
    heey kristel86
    nog gefeliciteerd met je zwangerschap he... :D
    gr sandy

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    hoihoi :)

Ben er ook weer eventjes. Net even lekker gewandeld buiten met mn vriend (die thuiswerkt vandaag :-D) en daarna een beetje in de tuin gewerkt :)
    Ben alleen wel kapot nu :(

@Eva: maakt niet uit hoor ;) Ik zie ook wel eens dingen over t hoofd :) Thanks iig :-D

@Sandy: Dankje :-D

3. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    En toen was het al twee dagen stil :( !

4. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    het is inderdaad erg stil hier

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    ja nou, idd :)

Die felicitaties kunnen wat mij betreft trouwens weer terug genomen worden..
    Heb t al op 2 andere topics gezegd, maargoed, dan weten jullie t ook voor t geval jullie dat niet lezen:

Ik kreeg vanochtend ineens 'niet zwanger' op digitale CB, 2x.
    Nu net weer testen gedaan:
    Digitale CB: binnen een minuut 'niet zwanger'
    normale CB: heel licht streepje, zoals een week geleden
    Kruidvat: zelfde als normale CB

De maandverband ligt alweer klaar.. te wachten tot t gebruikt mag worden :( *huil* :(

6. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @ kristel

ik had het inderdaad nog niet gelezen, maar wat balen zeg.
    maar nu weet je eigenlijk toch nog niet zeker of je nu wel of niet zwanger bent?

7. jill22

jill22 Actief lid

7 mrt 2008
    154
    0
    0
    kapster
    goedemiddag dames

jeetje kristel wat lullig zeg.
    maar wat butterfly al zegt je weet het nog niet zeker.
    hier alles rustig mijn ei was toch niet gesprongen dus zit er nog braaf op te wachten.

gr jill

8. sandy84

sandy84 Lid

21 feb 2008
    58
    0
    6
    heey kristel

balen dat je het nu nog niet weet... :(
    anders ga je maandag even naar de huisarts voor een bloed test (misschien een idee)
    mijn tante had ook geen pos. test maar was toch zwanger al 3 maanden!
    ik wil je geen valse hoop geven maar wie weet heb je er wat aan :D
    gr. sandy

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    hey

Nouja, een week geleden waren mn testen positief... En gaf CB digitaal ook binnen een minuut 'zwanger' aan. En andere testen gaven duidelijke streepjes.
    Nu dus niet meer... Streepjes op testen zijn veel lichter ineens en CB digitaal geeft 'niet zwanger' aan..
    Ik moest huisartsenpost terugbellen als ik 's middags geen bloed was verloren en dat heb ik ook nog niet, voelt ook niet alsof dat gaat gebeuren dus maar weer even bellen :(

10. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    He wat balen zeg.. Zijn die testen niet 99% juist..
    Wel balen dus dat je zo voor de gek gehouden kan worden.. Maar goed.. Niets is zeker toch zolang je niet ongie bent ?

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    hey dessa...
    Het is alsnog in een vmk uitgedraaid... Dokter had gister al een inwendig onderzoek gedaan en zei dat mn baarmoedermond al een stukje open stond en dat is dus absoluut niet goed!
    Sinds vannacht heb ik bloedverlies en heel erg buikpijn...

12. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Oh meissie.. Wat een ellende toch allemaal weer..

Heel veel sterkte.. Echt balen zeg..

En dat je baarmoedermond open stond.. Had dat te maken met de vmk of is dat iets wat je in de gaten moet houden.. ?

Ik had namelijk bij Tycho een tekorte baarmoedermond.. Daardoor is het toen allemaal fout gegaan.. Volgende zw een curlage (bandje om de baarmoeder om deze dicht te houden)!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Dankje meis :)

Dat mn baarmoedermond een stukje open stond al had te maken met de vmk. Een soort van ontsluiting dus al om alles eruit te laten gaan..
    Als je zwanger bent hoort je baarmoedermond dicht te zitten en te blijven totdat de bevalling ingezet wordt..

14. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Ja het is vrij ingewikkeld allemaal zeg.. Pff.. Maakt het er niet minder leuk op natuurlijk.. Neem je rust in ieder geval even.. Lekkere kop thee op de bank!

Ik zal deze maand ook niet zwanger zijn denk ik.. Ben met de ovutesten bezig geweest.. Streepje werd donkerder zijn we gaan klussen en een dag later meteen weer lichter dan de dag ervoor.. Snap er geen kont van.. Volgende maand ook geen testen meer.. Sjoerd en ik heb besloten het op de vrije loop te gaan laten.. En wanneer het komt komt het.. Ik wil mijn eisprong ook niet meer weten want word gewoon echt niet goed van.. Sinds 3 maanden blijkt mijn cyclus ook niet zo heel perfect te zijn.. Stress spanning wiv.. :S

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja ik heb gisteren en vandaag samen met mn vriend op de bank gelegen, lekker disneyfilms kijken :) Doet me wel goed, zo voel ik me weer een beetje een klein meisje, lekker geborgen, geen zorgen aan je hoofd, rustig, weet niet hoe ik t precies uit moet leggen, maar ik denk dat bijna iedereen dat gevoel wel kent :)

Hmm ja, ovulatietesten kunnen best wat stress met zich mee brengen.. Ik had t zelf ook steeds.. En het is ook vooral de periode ná de eisprong die altijd t moeilijkste is en t langste duurt.. Ik denk als je neit zou weten wanneer je eisprong precies is, dat dat ook weer meer meevalt dan.
    Ik ga deze maand wel weer ovulatietesten gebruiken, want ik hoor heel veel dat na een (v)mk je cyclus in de war is.. Het is bij dan heel vroeg gebeurd allemaal, maar wil er toch even op letten hoe mn cyclus nu gaat verlopen.
    Stel mn eisprong is nu een week later, dan weet ik dat mn NOD ook een week verschuifd en hoef ik me daar al minder druk om te maken..

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ga nu trouwens weer op de bank liggen..
    Ik ben er later vandaag wel weer even :)

17. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    Doei kristel..

Have fun op de bank :) !

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Lieve Kristel,

Heel erg veel sterkte met je vroegevlindertje...doe rustig aan en als je keertje je hart wilt luchten dan kun je altijd ff komen kletsen...ik weet hoe je je kunt voelen...!

Groetjes Eva

19. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Kristel dat is mooi kut!

Ben even een paar dagen niet hier geweest, wil er ook niet teveel mee bezig zijn. Ik had trouwens het gevoel dat ik vandaag pas mijn eisprong heb gehad. Dat betekend dan ook meteen dat ik dus weer zo'n lange cyclus heb.

20. Theemuts23

13 feb 2008
    10
    0
    0
    Ik ben 23 en m'n vriend is bijna 37. Als mijn leventje anders was gelopen (lees studeren etc) had ik vast nog niet aan kinderen gedacht. Ik ben sinds 3 jaar erg gelukkig en happy met m'n lieve vriend. We zijn nu 1.5 jaar bezig met kinderen. Als ik mensen vertel dat het niet lukt dan is de reactie meestal, ach, je bent nog zo jong! Ja, reageer ik dan, ik wel maar Rob niet. Nee wordt er dan gezegd, maar je doet het toch niet voor hem... Nee dat ook niet, maar stel dat we ooit een tweede mogen krijgen of zelfs een derde, dan is hij al ouder.
    Tja, het is ieder voor zich, maar ik vind een oude papa gewoon niet zo leuk. Wie herkent dit?

Deel Deze Pagina