Kan je echt zolang wachten? Ik had allang getest volgens mij Of in ieder geval de suiker in urine test gedaan. Morgen gaat dag 1 van de eerste ronde in en precies morgen is mn vader ook jarig. Zal je zien dat alle tantes gaan vragen of we al bezig zijn voor een kindje (nu ruim een half jaar getrouwd ..) En dan je gezicht in de plooi zien te houden
Goeiemorgen Lynn; SPANNEND! oe hou je het vol om niet te testen?! Bah, ik test me een ongeluk, maar streepjes blijven wazig dus ik snap er geen reet meer van Ik heb vanaf eergisteren weer steken in mn liezen, net als wat ik vorige maand zo erg had.... Ik weet t allemaal echt niet meer.. Ik hou het nu maar weer bij elke ochtend een Ovulatietestje doen. Vorige keer ben ik er ook zo achter gekomen dat ik zwanger was doordat ik ineens een positieve ovulatietest had. En daarna een zw.test natuurlijk.. Op welke cyclusdag zit je nu? Banner zegt 2 dagen overtijd, maar dan weet ik nog niks eigenlijk ^^
Lynn, hoe lang is je lutteale fase.. want misschien kan je vandaag of morgen ineens ongi worden. Ik hoop het niet natuurlijk. Die test moet gewoon positief zijn.
daarom doe ik ook nog geen test....Heb net ook niet zo'n nieuwes vernomen van een collega van mij,...dus ik heb ook niet de behoefte vandaag om te testen.....misschien morgen.....
Hallo allemaal, @ Lynn: wat jammer dat je nog steeds niet zo lekker gaat! Nog steeds niet ongi geworden? Heb je al durven testen of heb je een aantal dagen in je hoofd dat je overtijd moet zijn, voordat je gaat testen? @Dreamer83: heel veel succes en klus plezier en ik hoop dat er snel resultaat mag zijn! @desiree1986: misschien een domme vraag hoor, maar wat is lutteale fase? Ik heb hier namelijk nog nooit van gehoord?! Vandaag weer lekker misselijk bij het opstaan, maar in de loop van de dag is het wel wat weggetrokken! Soms komt het met vlagen voorbij weer! Het voordeel van misselijkheid is wel dat ik helemaal niet zo'n behoefte heb aan snoepen en veel eten! Prima voor de lijn dus ! Ben met mijn schoonzusje in Den Bosch naar de stad geweest, maar daar was het ook wel heel warm! Vanavond naar een feest, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in! Zeker niet nu ik niet helemaal lekker ben! hoop in ieder geval wel dat ik daar naar buiten kan! X Esther
wat toevallig...ik ben vandaag ook in DB naar de stad geweest...heb de h&m leeg gekocht! neej ik weet ook niet wat die fase is en ook nee heb nog niet getest en neej ik ben ook niet ong... Ben wel met vlagen zeer misselijk zoals nu....heb ook niet buiten gezeten met de tuin op het zuiden...maar goed...waar woon jij dan?
Hoi Lynn, Wat toevallig dat jij vandaag ook in Den Bosch bent geweest! Ik ben daar weer heerlijk bij Sabon geweest en heb daar Shower oil en bodylotion gekocht en bij de Lady sting een jurkje gekocht! Ik woon in Hoeven tussen Breda en Roosendaal (mocht je niet weten waar het ligt!). Heb vandaag ook niet echt in de zon gezeten! Was namelijk gisteren al wat verbrand en wil toch een beetje uitkijken! X Esther PS: Kristel bedankt voor je antwoord: zijn we weer wat wijzer geworden!
wat grappig...en neej hoeven ken ik niet maar wel roosendaal en breda hoor....ben vorige week naar rosada geweest....dat is dan weer bij jou in de buurt
Dag 17 na eisprong bedoel je? en zoja, hoeveel dagen na eisprong wordt je normaal gesproken ongesteld?
Hmm, nja, dan klopt je banner dus wel gewoon en ben je dus echt overtijd... Ik weet t ook allemaal niet hoor, maar ik zou een test wagen als ik jou was
Lynn je zei toch op dag 14 een positieve ovulatietest? Dat is dan vaak op dag 15 je eisprong en, zo te lezen bij jou nog 14 a 15 dagen is dan een cyclus lengte van 29 of 30 dagen. Waar staat je banner op? Volgende week wel testen toch?
ik snap er de ballen niet meer van in iedergeval....ik w8 nog ff rustig af..soms denk ik dat ik ongi moet worden en dan weer niet....wel zullen zien...maar ik ga eigenlijk gewoon van het ergste uit...maar goed heel erg thanx dat jullie zo mee denken...en als ik bij iemand anders nu mee aan het lezen was had ik allang tegen die gene gezegt dat ie maar een moest gaan testen....raar he?
Ik heb mezelf voorgenomen om pas 15 juni te testen als ik nog niet ongesteld ben voor die tijd (dus 35 dagen dan) Maar ik weet zeker dat ik vanaf dag 28 suikertesten ga doen als ik dan nog niet ongesteld ben. Zekerheid als het blijft drijven en anders schuif ik het af op dat het geen betrouwbare test is Ik ben niet zo heel ongeduldig hoor Kan me goed voorstellen als je naar nieuws hebt gehad dat je dan niet wilt testen.
Lynn ik vind het wel goed van je juist dat je nog eventjes wacht.. maar als de duivels volgende week niet komen moet je wel een testje wagen hoor! Ben heel benieuwd! Straks maar even een klusje doen, mn ei komt over 3 dgn..
dankje dames...Jah heel naar nieuws.... Normaal zou ik als ik in mijn gedachten had dat ik wel eens zwanger zou allang een testje gedaan...waarom ik nu niet druf weet ik echt niet...bji de way het is er nog steeds niet en ik heb ook niet echt het idee dat het nog gaat komen...toch heb ik er geen goed gevoel bij..kan ook omdat ik het niet kan geloven dan.... Nou desi flink klussen dan en dreamer....goed dat je kunt w8ten...ik heb niet zo'n zin om de suiker test te doen! maar jij veel plezier er mee laat je weten wat het is geworden