hahaha... goedemorgen hier nog steeds geen ongi...weet je desiree....ik denk dat ik gewoon ongi ga worden....dan is het een paar dagen later....mijn vriendje....die is elke ochtend vroeg wakker en dan maakt ie mij wakker en vraagt ie en voel je al buikrampen....soms snida donderdag voel ik elke keer wel iets....maar mijn vriendje is nu al zwanuwachtig en hoop ook zeer dat ik zwanger ben...maar hij zegt ook dat ie pas over 2 weken wilt testen! dies allemaal bang dat het verkeerd gaat....ik ga morgen testen!
Ja ik snap die angst wel dat je toch nog ongi wordt, maar je zit al vrij ver na je ei. Dus er is wel een vrij grote kans dat je zwanger bent Lynn.. ik ben hier morgenochtend voor de uitslag en ik zal nonstop duimen
Hier nog steeds niets...ben vandaag lekker de moeders langs geweest....vraagje..als je misselijk bent heb je dan elke keer het idee dat je eten niet goed gezakt is? ik heb het voornamelijk als ik te snel op sta....of komt dit van het warme weer?
Was het leuk Lynn? Bedoel je bij zwangerschapsmisselijkheid? Zoja, ik weet ook niet precies hoe dat voelt hoor, maar bij mij was t toen ik zwanger was (en nu weer sinds paar dagen) dat ik als ik wat gegeten had brandend maagzuur kreeg daarna wat een beetje omhoog kwam. Maar of dat met zwanger zijn te maken heeft? Ik zou t niet weten, daarvoor ben ik nog niet lang genoeg zwanger (geweest)
Goeie avond lieve dames, Zijn jullie moederdag heelhuids doorgekomen? Vanmorgen bij mijn moeder langs geweest en we zijn nu net thuis van de BBQ bij mijn schoonmoeder! Vanmorgen was ik weer lekker misselijk toen ik opstond! Dat is in de loop van de dag weg getrokken en soms zo bij vlagen komt het terug! Wel een voordeel dat ik nou niet zoveel snoep. Is het normaal dat je dan voor je NOD die klachten van misselijkheid al kan hebben (nu al sinds afgelopen woensdag). Ook heb ik een aantal dagen last gehad van duizeligheid en de aders op mijn borsten waren wel heel goed zichtbaar. Ik blijf maar tegen mezelf zeggen dat ik nog niet zwanger kan zijn. Waarschijnlijk zodat de klap niet al te groot is als ik toch ongesteld wordt, maar die klachten die ik nu heb heb ik nog nooit gehad hoor! ROnd mijn eisprong was ik ook al niet lekker! Ik durf het gewoon niet te hopen. Voel me net zo'n aansteller! @Lynn: Ik kan me goed voorstellen dat je niet goed durft te testen. Toch ben je bang denk ik dat het dan negatief is. Dan stel je het toch allemaal lang uit! Wordt je die onzekerheid ook niet moe dan? X Esther
Lynn ik denk toch wel.. ja denk wel dat het raak is bij jou.. En Kristel, ik zie een banner? Durf je het te geloven? Wat fijn dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd en dat het nu maar een goede mooie 9 maanden lang durende zwangerschap mag zijn
Ja Lynn, ik neig ook steeds meer met mn gedachten naar een positieve test voor jou Beloof je dat je er morgenochtend een doet en t meteen laat weten? Desiree: bedankt :-D Ik geloof t nog steeds niet zo heel goed, maar mn moeder zag vandaag ook een streepje op mn test dus ik denk dat het wel goed zit dan (zij ziet t normaal niet zo snel namelijk )
ik heb getest en die was negatief....was met eentestpoint test en ik kan ze hier op de site niet vinden kwa zekerheid...maar ik ga pas weer testen * mocht ik nog steeds niet ongi zijn* morgen met clearbleu....ga ik straks ergens vandaan toveren....vriendje vond het ook heel jammer die was al aan het bedenken hoe we het iedereen gingen vetellen!
Hey ik denk dat ik te vroeg gejuichd heb... Ik wist het wel, dat ik moest wachten met banners aanpassen enzo Vanochtend weer een test gedaan om te kijken of het streepje weer duidelijker geworden was, maar de test was helemaal negatief! Kon me er niet eens een streepje in verbeelden zo negatief is ie... Ik snap er echt niks meer van
Oh jeej... Morgen maar een cb test doen dan? En hoeveel zou je nu precies overtijd zijn? Heb je na je miskraam wel een negatieve test gehad dan eigenlijk? Want je kan na een miskraam nog een tijd lang vals positief testen he. Ik blijf voor je duimen!
mn NOD is morgen, ik was er zoals gewoonlijk weer vroeg bij met testen Maar ik heb idd na mn vmk al een aatal negatieve testen gehad, en de nieuwet esten afgelopen dagen werder ook iets duidelijker dus t was/is wel degelijk een nieuwe zwangerschap
Goede morgen lieve mensen, Vandaag weer lekker van het weer genieten zeker? Het zal bij de meeste wel de laatste vrije dag zijn? Zo ook voor mij. Mag morgen weer aan het werk na een vakantie van bijna 2 weken. Ik begin lekker met nachtdienst, dus dan kan ik er op mijn gemak weer een beetje in gaan komen. Ik was vanochtend weer lekker misselijk (nog steeds trouwens). Het is niet zo dat ik moet overgeven ofzo, maar ben gewoon misselijk! Ik weet niet of het wat betekent. Het maakt me wel onzeker hoor. Hoop maar dat ik het me niet inbeeld, omdat ik zo graag zwanger wil zijn! Het lijkt me wel leuk om nog even samen met mijn schoonzusje zwanger te zijn. Die is in September uitgerekend! @Lynn: jammer weer een negatieve test! Ik zou morgen maar lekker een nieuwe test gaan halen en weer een keertje testen hoor. Ik denk trouwens dat de misselijkheid zich bij iedereen op een andere manier laat zien! @Kristel: jeetje, dus je hebt op dit moment nog geen uitsluitsel of je nu wel/ niet zwanger bent! Weet je al wat je nu gaat doen? Opnieuw een test doen? Succes en sterke iedereen. X Esther
Hoi allemaal! Ik zal me even voorstellen, ik heet Lexy, ben 19 jaar ( word deze maand 20 ) ben net een klein jaartje afgestudeerd als verzorgende IG, woon samen met mijn vriend van 21 en wij zijn aan het proberen om zwanger te worden. Ik ben in oktober 2007 gestopt met de pil toen ben ik eind februari weer begonnen omdat ik steeds als ik ongesteld werd om de 10 minuten mij kon verschonen, zo erg liep het weg, ik was heel slordig die maand met de pil vergat hem eigenlijk praktisch elke dag. Eind maart ben ik weer gestopt en ik weet niet meer precies wanneer ik voor het laatst ongesteld was. Ben het nu nog steeds niet, afwachten dus. Voor de rest wens ik jullie heel veel succes met het verwekken van een wondertje. Dat het maar snel raak mag zijn. Groetjes Lexy.
Hallo dames Ik ben ook weer even hier en ook ik snap er niks meer van Misschien dat iemand mij kan helpen? Ik ben in december gestopt met de pil en toen had ik een cyclus van 30 dagen en in januari en februari 28 dagen en vorige maand 26 dagen. Wat moet ik nu aanhouden? Er is hier namelijk nog niks te bekennen. Ik heb vanmorgen wel een test gedaan maar die was negatief @ lynn volgens mij zitten een we beetje op hetzelfde bankje
Butterfly weet je niet wanneer je eisprong was? Kijk onder bij mijn onderschrift mijn cyclus werd iedere x een dag korter en toen ineens 29 dagen.. dus houd daar rekening mee. Zou je banner op 28 dagen zetten voor de zekerheid.
Hoi Butterfly 22, Ik zou juist voor 30 dagen gaan. Dan zit je altijd goed. Ik had laatst ook gelezen dat je het beste je langste cyclus aan kan houden. Ik hoop dat je er iets aan hebt. X Esther
bedankt voor de snelle reacties ik denk dat ik mijn eisprong zo rond 25/26 april heb gevoeld. ik heb ook wel zo'n beetje 4a5 dagen doorzichtig slijm gehad