Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Nou ikke dus vandaag een testje er tegen aan gegooid, maar die is negatief :( !
    Ik weet niet waar het vandaan komt waar ik me dan zo bagger door voel? Of zou ik nog niet genoeg hcg in mijn urine hebben? Had ik nou nog maar even gewacht met testen. Ook de duiveltjes zijn nog niet gearriveerd hier. Kan er geen touw meer aan vast knopen. Nou weten jullie in ieder geval wat en ik hou jullie verder op de hoogte.

X Esther

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo lieve meisjes....

Ik ben nog steed niet ongi...heb ook nog steeds NIET getest...door prive omstandig heden voel ik me een beetje down...heb een rot nacht gehad...ben er misselijk geweest...ik ga straks testen jullie horen misschien vanaaf anders morgen wel van me....

3. Lynn is er wat gebeurd? Rustig aan hoor meid! Je moet testen omdat je het zelf wilt maar ben natuurlijk wel heel erg nieuwsgierig, met de dag is de kans groter op een vette positieve test!
    Eppie, misschien wordt je toch nog ongi komende dagen. Ik weet jouw cyclus ook niet meer, wat was dat vorige maanden?

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah ik doe ook rustig aan! Maar wil het nu wel weten want ik heb vet veel symtomen tegewoordig...maar goed wie weet is het niet zo...

5. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Desiree: ik heb altijd een zeer regelmatige cyclus. Vorige keer 27 en de keer daar voor 28. Ik kan er altijd de klok op gelijk zetten! Nou als ik dan toch ongi moet worden laat het dan nu maar komen!

@Lynn: jammer dat je je down voelt. Kan me dan voorstellen dat je dan niet wil testen. Test wanneer je je er goed bij voelt! Wij zien het hier wel. Sterkte en succes!

X Esther

6. Oke Eppie, en welke dag van je cyclus is het nu? De tijd zal het ons leren he.. maar dan kan het voor jou ook nog alle kanten op. Laten we hopen de goede kant. ;)
    Lynn als je wil weten toch een gevoelige test dan doen moet snel wel een betere lijn op komen!

7. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ik zou dus eigenlijk nu alweer ongi moeten zijn volgens mijn cyclus! Dat had gisteren of eergisteren al moeten gebeuren! Als ik dan toch ongi moet worden, dan laat het nu maar komen dan hebben we dat ook weer gehad en kunnen we verder naar de volgende ronde.

X Esther

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb vandaag ovulatietesten gekocht.
    Weet het, begin er vroeg mee, maar wil gewoon weten of ik wel een eisprong heb.
    Kan niet zo goed tegen onzekerheid :p
    Ook maar meteen 3 goedkope zwangerschapstesten erbij besteld .. mijn geduld kennende zal ik er wel een paar verslijten :p

Ik ga duimen voor jullie dat de testen positief zijn!

9. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Hoi Dreamer,

Dat zijn wel weer meteen de juiste maatregelen he?! Ik ben ook niet van de onzekerheid, maar soms heb je daar niet altijd iets over te zeggen. Ja en het woordje geduld, als je dat opzoekt in het woordenboek zei je daar in ieder geval mijn foto niet bij staan :) ! Succes met testen en klussen en ik hoop dat het snel mag lukken voor je.

X Esther

10. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi meiden,

Ik ben hier lang niet geweest omdat ik eerst even alles op de rails weer wilde hebben...zoals je aan mijn baner ziet is er nog steeds niets gebeurd!
    Ik ben wel sinds vorige week woensdag weer op dieet om hormonaal beter in balans te komen zodat mijn ei misschien nu wel een keer goed springt!
    (gister van via ovu test wel goed te zien dat ie er aan zit te komen ;))

Hoe is het hier...ik heb wel een aantal zwangeren gezien al..maar ik las net ook iets super spannends over lynn en eppie....!

@ Eppie hoelang ben je al bezig?

groetjes Eva

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey eva...jah spannend he...ik heb niet meer getest sinds uhh....maandag of dinsdag ik weet het ff niet meer....mijn lief wil gewoon hel graag w8ten met testen...en ik heb engelen geduld....dus dat doen we maaar....voor jou ook spannend een positieve ovu test ik ga voor je duimen dat het raak is!

12. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Nou Lynn wanneer ga je nu testen?

Ik heb sinds een paar dagen vlagen van misselijkheid, mijn buik is opgezet, maar niet zwaner volgens de testen.

De gynacoloog zou bellen tussen binnen een week, maar ik heb nog niets gehoord. Erg irritant.

Langzaam begin ik steeds mer te brijpen dat een baby zo een grot wonder is dat het misschien voor ons niet is weggelegd. Ik heb ok al een paar daen geen foliumzuur meer geslikt. Ik vind pillen slikken erg irritant en heb het idee dat het toch geen zin heeft. Gelukkig kan ik hier goed met vriend over praten en ook met een vriendin, maar de wanhop is groot.

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    suhe...wat vervelend meisje dat je zo denkt....en ik snap het helemaal...ik had vorige maand ook zo;n Dip! Maar als ik jou was zou ik wel foliumzuur slikken....het is al belangerijk op het moment dat de baby zich nesteld en dan weet jij niet eens dat je zwanger bent...meisje ik ga voor de duimen dat je snel zwanger bent en geef de moed nog niet op!

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey allemaal :)

Suhe, ik begrijp je gedachtengang heel goed...
    Ik begin ook steeds meer zo te denken :(
    Ik mag dan zwanger worden, maar zwanger blijven is er niet bij bij mij :( Wij zijn dan niet zo lang bezig nog, maar heb in die korte periode al weer 2 zware klappen op moeten vangen..
    Ik begin steeds meer te denken dat er iets mis is met mijn lichaam ofzo... Ookal weet ik dat een vmk vaak voorkomt, 2x achter elkaar maakt de kans op een volgende alweer veel groter..
    Ik weet t niet, ik ben nu gewoon bang om weer zwanger te worden, bang dat ik weer een klap krijg dan :(

15. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hoe is het met iedereen, ben al even niet meer geweest, en heb ook niet alles terug gelezen.
    Aan iedereen die zwanger is gefeliciteerd, iedereen die nog aan het wachten is succes, zal duimen en [-o<
    Bij mij rustig, ben nu aan het tempen en zit nu op dag 43 van cyclus, ik weet niet of er nog een NOD lijstje is maar ik kan er nu ook op jeeh, FF heeft op dag 36 eisprong aangegeven, ik neem NOD ruim dus 18 dagen na ovulatie, en dan nog een paar dagen extra, dus als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik op 27 mei een testje wagen, spannend :D

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    @ lynn...wanneer ga je weer testen?
    @ de rest....hopelijk snel raak voor jullie die nog neit zwanger zijn!

@ kristel: Meissie wat een rottig gedoe zeg!
    Weet wel dat je na 2 of 3 vmk's gelijk naar een gynecoloog mag omdat je dan een super goede reden hebt...en laat je dan ff doormeten!

Liefs Eva

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Dat weten we hier thuis nogniet,,,,ik ben heel bang dat het niet positief is en mijn lief is bang dat het in een vroeg staduim mas kan gaan dus die wil denk ik dat ik bij 8 MAANDEN ga testen hihi

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik heb voor morgen een afspraak staan bij de huisarts, dus het is maar even afwachten wat de dokter zegt.. Ben eigenlijk wel bang dat ie me gewoon weer naar huis stuurt met: kijk het nog maar een tijdje aan, als het weer gebeurt, kom dan maar weer terug...
    Of iets in die richting. Of dat ik niet serieus genomen word ofzo :(

@Lynn, ik zou als ik jou was echt testen hoor, ik zag laatst een streep op je foto, terwijl de foto niet eens heel duidelijk was, dus je kan er eigenlijk wel zeker van zijn dat je zwanger bent! Die streep zou vandaag alweer veeeeel duidelijker moeten zijn! Ik denk als jij nu test dat de streep van t schermpje afknalt. En natuurlijk kan het fout gaan, maar daar moet je niet vanuit gaan! Zo maak je jezelf alleen maar gek, en geloof me, ik weet t...
    En wat je zegt over dat je het gevoel hebt dat je ongesteld wordt, dat hoort erbij en dat je iets voelt, wilt ook niet zeggen dat t zo is ;)

19. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Mijn gyn heeft me al in het jaar dat ik bij hem loop me aangekeken alsof ik me niet zo moest aanstellen...
    Ik zeg tegen hem een tijd geleden ik heb zon vermoeden dat er wat mis is,ik ging huilen en hij lachte me recht in de bek uit!

Wat nou blijkt ik maak geen progesteron aan van mezelf,ik heb zoiezo hulp nodig van medicijnen om zwanger te worden...Clomid heeft mijn prog. naar een 44,7 gebracht Daar ben ik ook heel bij mee,maar het mocht niet baten deze maand...

We zijn nu al sinds april 2006 aan het klooien,en het schiet maar niet op...

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dat gevoel met ongi is weg....heb alleen vaak last van groepijn bij mijn lieze...weet niet wat het is...

Maar hoop voor je dat je door wordt gestuurd naar de gyn...ik weet echt niet wanneer ik ga testen maar we moeten niet te lang w8ten ivm mijn afwijking meot de gyn kijken in welke bm het groeid.....dus de kans is er toch wel voor een miskraam en dat heft de gyn toen ook verteld

Deel Deze Pagina