Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik hoop voor je dat het meevalt...Ze zeggen dat je ongeveer een jaar bezig moet zijn voordat ze gaan denken dat er wat mis is,en dat er 60% kans is dat er voor de nod iets mis gaat met het vrucht...En wat mijn gyn zo leuk zegt: Zelfs 90%!En wat denk je het zijn allemaal mannen die het zeggen!GRRRRR

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Die pijn in je liezen is het oprekken van je baarmoeder.. Heb ik vorige keer ook last van gehad en had toen aan de vk gevraagd wat dat was.
    En wat ik al zei, de kans op een mk is er altijd, misschien bij jou iets meer dan... Maar stel je wordt ineens ongi toch, dan wil je toch weten of t een echt ongi is of dat je zwanger was en dat t een mk is?
    Ik weet t niet hoor, maar ik ben er juist 'blij' om dat ik weet dat ik zwanger was, nu kan ik ermee naar de dokter en eventueel laten nakijken of er iets mis is... En ALS dat dan zo is dan weet ik dat liever nu dan over een jaar ofzo..

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja klopt dat t minimaal een jaar moet duren voordat ze gaan denken dat er iets mis is... Om die reden ben ik ook bang dat ik gewoon weer naar huis gestuurd word.. Maar 2 vmk's achter elkaar lijkt me ook niet 'gezond' dus om die reden ga ik..
    Ook vanwege het feit dat ik voordat ik ging bloeden allebei de keren eerst een negatieve test had.. Dus mn hcg was al weg voordat ik de mk kreeg. Daar maak ik me een beetje zorgen over, omdat je overal leest dat normaal bij een mk het hcg wel zoveel weken nog in je lichaam kan blijven zitten.. :( (Ik was allebei de keren een paar dagen over mn NOD heen al toen t gebeurde)

4. puzzcat24

Je had eerst een nega test in handen geen posi?Want dan kan je gewoon spreken van een langere Lutale fase...Ik wil je niet tegen praten hoor want wij vrouwen hebben een perfecte instinct wat betreft als er wat mis is...

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik had eerst positieve testen ;)

Anders spreek ik niet van een vmk..

6. puzzcat24

Hoe je het net schreef daaraan kon ik het niet zien :oops:

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Heb je niet nog steeds last van kwaaltjes trouwens Kristel?
    Ik had na mn miskraam nog 9 weken last van allerlei zwangerschapskwaaltjes.

Na 3 miskramen word je ook doorgestuurd (als ik het goed heb)
    Maar de kans dat ze zeggen je bent nog jong, je bent nog maar kort bezig blabla is wel aanwezig.

Lynn, is het dan niet verstandig om weer te testen?
    Als je zwanger bent moet je wel goed in de gaten gehouden worden lijkt me. Zo kunnen ze jullie kindje het besten helpen toch?

Ik heb eens gekeken op zo'n temperatuurkaartje, maar geeft dat ding niet aan wanneer je je ei gehad hebt? Dus niet wanneer die eraan komt?
    Ben echt nog een newbe haha :p

En is het erg als je 1 dag je foliumzuur vergeten bent? Heb hem eergisteren vergeten door mn migraine (had m anders toch niet binnen gehouden)
    Slik het nu precies 4 weken.
    We zijn nog niet zwanger, want we zitten net in de eerste ronde.
    Hoop dat 1 pilletje vergeten niet erg is?

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey dreamer :)

Nee, bij mij zijn de kwaaltjes allebei de keren weg gegaan toen ik ging bloeden... En de dag voordat ik ging bloeden had ik al een negatieve test..
    Lijkt me echt heel erg als je kwaaltjes nog zo lang aanhouden, want dan heb je nog steeds het gevoel alsof je zwanger bent..

Ik hoop dat het bij jullie heel snel mag gaan en dat jullie kindje dan wel lekker in je baarmoeder blijft zitten :)

Wat betreft je foliumzuur vergeten, een keer lijkt me niet zo erg hoor ;) Ik vergeet t soms ook wel eens. Er zijn erbij die het helemaal niet slikken :(

Voor zover ik weet geeft een temperatuur t aan als je ei al geweest is. Daarna gaat je temperatuur namelijk pas omhoog. Als je wilt weten wanneer je ei eraan zit te komen kan je misschien beter ovulatietesten gebruiken.

9. puzzcat24

Het is niet erg hoor gewoon later in de dag innemen of de volgende dag Het is maar een vitamine :D

Het gaat niet zo snel uit je lichaam ;)

En als je goed gezond eet (groente,fruit enz) is de foliumzuur gehalte ook goed op peil,de foliumzuur die je teveel inneemt plas je ook weer uit

10. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Pijn in je liezen ... Ga echt maar eens testen meid ... ;) Ik denk dat de kans groot is dat je zwanger bent ... :)

11. Pff baal best wel dat Lynn nog niet heeft getest.. zit iedere dag hier te spieken te kijken of ze het al heeft gedaan!

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dat is makkelijker gezegt dan gedaan...ik weet het ik ben overtijd...heb symotmen maar ben wel ZOOOOOOO bang dat het niet zo is en dat ik gewoon en cyclus over sla....goed dames...ik weet het we zijn flauw maar het is even niet anders.....ik zit trouwens ook erg aan de diaree en de volgende is het weer weg en nu is het er weer...ik weet het ook niet misschien is mijn lichaam wel ziek!

13. Snap dat je bang bent zo ik ook hebben! Maar die test was al licht positief ;) . Maar je moet testen wanneer je zelf wilt natuurlijk. Maar heb je dan niet zoiets dat je het zeker wilt weten?

14. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Ik was ook enorm aan de diaree ... Meid ik zou echt gewoon testen ... Je kan wel een cyclus wachten en over 2 weken testen maar den ben je alweer 7 weken zwanger ... En je moet zo vroeg mogelijk naar de vk bellen voor de intake en controle enzo.. Nu heb je toch ook geen zekerheid ? Dus kan je beter testen dan weet je ook waar je aan toe bent...

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik moet naar de gyn..dus ik kan bellen dan mag ik meteen komen voor een ego...

16. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Maar nu hebben jullie toch ook geen zekerheid ? En fout gaan tja... Dan ken je tenminste zeggen tegen de gyn dat je een posi test hebt gehad .. En dat kan je nu niet zeggen..

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik weet het allemaal wel maar ik DURF niet...we w8ten nog even af...

18. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Ik blijf t eerlijk gezegt raar vinden .. Sorry hoor .. Maar je doet eerst een test .. En die is volgens jou niet helemaal nega ... En dan test je niet meer.. Een teleur stelling tja als t mis gaat (je ongi wordt) en niet weten of je zwanger was dat lijkt mij een teleur stelling... Maar goed als jij jezelf er goed bij voelt om later te testen .. Wie ben ik om daar wat over te zeggen..

19. Maar lynn, wanneer wil je dan gaan testen? Wil je het echt niet weten?

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    tuurlijk willen wij het wel weten....ik tuurlijk sta ik er vrij in.....maar je moet begrijpen dat er hier... lees prive leven.... even andere dingen aan de hand zijn....dus ik laat het even rusten...als ik nu een test krijg met zwanger kan ik even niet blij zijn als er iemand anders problemen heeft...zaterdag ochtend wordt er getest...

Deel Deze Pagina