Wel beter dat je geen kwaaltjes meer hebt, want je blijft idd denken zou het dan toch ... Hoop dat jullie ook snel weer zwanger mogen worden en blijven natuurlijk! Ik heb idd ovulatietesten gekocht, maar zat gewoon eens te kijken bij die kaartjes. Ben nogal nieuwsgierig aangelegd Ik ga er zondag mee beginnen (als de dan tenminste weg zijn) Ben benieuwd wanneer de test positief aangeeft. Heb er 26, dus moet wel lukken hoop ik 8)
Dan zou ik juist testen... Stress is een ramp in het begin van een eventuele zwangerschap ... En dus kan je er rekening mee houden als je het weet .. Ben benieuwd zaterdag! .. Denk bijna wel zeker dat je zwanger bent ..
Zou je extra stress krijgen van een positieve test dan? Zo nee, dan kan je toch gewoon een test doen? Je weet wel hoe je ons in spanning moet houden he
dames toch.... laat lynn lekker gaan ik snap wel dat ze nog neit wil testen... ieder doet toch waar hij of zij zich goed bij voelt of niet?,.. en lynn voelt zich helemaap happy als ze nog even wacht... dus ladies lekker in spanning blijven en lynn voelt zich goed dus moeten jullie haar otch niet overhalen ?
dankje tas....maar ik snap het wel zij willen het graag weten en hebben zoiets van doe niet zo flauw en test gewoon...ik zit hier flink te zeiken....maar prima..door omstandigheden hebben wij gewoonbesloten om even te w8ten...ik zal jullie ook pas weer typpen als ik iets weet oke? jullie horen het wel!
natuurlijk willen ze het graag weten ik wil het ook graag weten... maar ik bekijk het van jou kant als jij iets niet wilt.. ga ik niet zeuren of zeggenv an test nou.. ieder zo zijn eigen gevoel en meis ik feliciteer je nogmaals hoor alvast dames XXX allemaal en veel plezeir met zwanger worden XXX
Jeetje je kijkt een dagje niet en dan is er alweer zoveel in de topic geplaatst! Nou zoals jullie al aan mijn banner kunnen zien, zit ik sinds gisteren weer in ronde 2. Toch die duiveltjes die om de hoek zijn komen kijken. Ik weet ten minste waar ik aan toe ben! X Esther
Hoi Dames Daar ben ik weer ! Duurde even maar ook ik moest alles op een rijtje zetten... Mijn urineinfectie is over dus geen pijn meer bij het plassen en de eisprong is helaas al geweest.. Gisteren wel even geoefend met klussen want dat was weer 3 weken geleden geloof ik haha.. Ik hoop dat ik deze week gewoon ongesteld word.. En dan ga ik we weer maandje klussen. EN ik hoop het zooooo erg dat dat onze maand zal worden Ook heeft Sjoerd zijn ontslag ingediend.. Iedereen zal denken heeft hij al een nieuwe baan.. NEE! Maar ik was het gezeik zo beu.. Nu zitten we dus met een conflict tussen sjoerd en zijn baas... Nog meer ellende.. Maar goed vrijdag gaat hij proefdraaien bij een andere baas... @lyn lieve schat ! Ik heb je al even niet gesproken.. Maar ik begrijp het wel dat je nog geen test gaat doen... En ja bij ons komt er wel stress bij kijken als we zwanger zijn he.. Meis kop op en je weet het samen op een groot bed.. Mannen aan de muur geplakt.. Warm weer en Rosa die paraat staat! Je weet wat ik bedoel.. Verder alle zwangeren dames... Veel plezier ! Evaaaaaaaaaa waar ben je dan ook jou zie ik bijna niet meer op msn ? Nu even teruglezen (+/- 13 pagina's denk ik)
Okeee Bijna bijgelezen.. @desiree... Das balen antidpressiva heeft als bijwerking verminderde vruchtbaarheid.. Weet nog goed toen wij Tycho* gecremeerd hadden wilde ze mij ook aan de antidepri.. Ik heb daar bewust niet voor gekozen.. Een maand later zat ik alleen op mijn kamer met een muurtje om me heen.. En wilde met niemand praten.. Met als gevolg ik werd depressief ! Naar de psycholoog naar de psychiater.. En jaa hoor een recept voor antidepri.. Ik heb 3 pillen geslikt tot ik de bijwerking ging doorlezen.. Ik heb toen braaf elke dag een pilletje door de toilet gespoeld ! Mijn depressiviteit zou ik zonder medicijnen overwinnen.. Nou het duurde een jaar.. En heb de arbo, psychiater en psycholoog goed voor de gek gehouden... Gnagna.. Ik weet dat de kans dat die depressie terugkomt groter/groot is.. Maar goed laat dat maar zijn na dat ik een gezond kindje heb... Komt zoiezo genoeg depressie bij de zwangerschap kijken.. Maar desiree ik wou dat ik je zwanger kon maken met hipsalabim... Alleen ik ben helaas moeder natuur niet ! Was het maar zo makkelijk... Blijf er in geloven (A)!
Een goede morgen allemaal! Vandaag huisje poetsen en lekker met de hond wandelen. Wat gaan jullie doen?
verslaafd op msn met eva en lyn... advocaat afspraak vanmiddag en verder naar mijn werk omdat ik papieren vergeten ben :S !
lyn zal ik weer eens een nieuwe banner plaatsen.. Mijn cyclus is 24 dagen precies! Wat denk jij? Gewoon een nieuw begin! Of niet!
whahaha...jah want om 5 uur komen de mannen weer terug van het werk en dan kan niet zo zijn dat we niets hebben gedaan dan alleen fantaseren over zwanger zijn!
Goeiemorgen allemaal Ik ga over een uurtje naar de dokter.. Eens kijken wat meneer/mevrouw te melden heeft (Nieuwe dokter en praktijk, weet dus niet of t een man of vrouw is ) Hoe gaat t met iedereen hier?
hoi kristel Succes bij de dokter.. ! Ik ben niet zwanger moet ongie worden deze week als het goed is.. en cyclus is 24 dagen.. zoals afgelopen 2 maanden.. Ik ben nu bezig met klooien met de banner wil niet echt lukken.. Blondt