Zwanger worden en nog vrij jong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evamariah, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik heb net bij een ander topic gehoord dat de meeste bij de eerste afspraak bij de gyn meteen met de wijd moesten liggen. :( Lijkt me niet echt leuk.

Gister ben ik op kraamvisite geweest bij de buren. Zooo lief. Ik had een pakje voor het kindje gekocht en ik vond hem zo leuk, dat ik mij moest inhouden om er niet twee van te kopen. Verder gaat het niet zo lekker. Ik ben er veel te veel mee bezig, maar ik kan niet anders...

2. DesSa

DesSa Bekend lid

20 mrt 2008
    723
    0
    0
    huh ik snap de banner niet... Help!

haha

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik hoefde bij de gyn niet met mijn benen wjid hoor... ik zou het ook niet prettig vinden maar voor hun is het de normaalste "zaak"van de wereld....

Kristel succes bij de dokter hoop dat je antwoorden krijgt op je vragen....

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey :)

Nou de dokter zei dat mn miskramen allebei kwamen doordat er iets tijdens de bevruchting al fout gegaan is. Daardoor was mn zwangerschapstest ook van de ene op de andere dag ineens weer negatief. Het houdt dus in dat er meteen al iets fout gegaan is met t 'kindje'.
    Omdat er in beide families (vriend en ik) geen geboorteafwijkingen oid voorkomen zei de dokter dat er weinig kans was dat het aan ons of één van ons zou liggen dat t fout gaat.
    Als ik wilde zou hij me doorsturen naar een gynaecoloog, maar hij zei ook dat die op dit moment vrij weinig zou doen... Daarom heb ik t ook niet gedaan.
    Als ik nu weer een keer een miskraam krijg dan word ik wel doorgestuurd.

Ik ben in ieder geval wel opgelucht dat t niet aan mij of mn vriend ligt (vooralsnog). Dokter zei dat we 'gewoon stomme pech' hadden.
    Er is eigenlijk niks anders gedaan dan praten, maar ik voel me er nu wel een stuk beter onder en kan nu weer met goede moed aan deze ronde beginnen :) Al ben ik nu eigenlijk wel een beetje bang om weer zwanger te worden, bang dat t weer fout gaat :(

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Fijn dat je nu antwoorden hebt Kristel!
    En het klopt dus idd dat je na 3 miskramen doorgestuurd wordt.

Kan me je angst om weer zwanger te raken goed voorstellen hoor! Ik heb die angst ook en wij hebben 'pas' 1 miskraam gehad.
    Je beseft je ook des te meer wat een groot wonder het is mocht de zwangerschap goed gaan!

@Dessa: doet je banner het niet als je de eerste dag van je laatste ongesteldheid invoert?
    Mijne deed de eerste keer ook raar en heb hem vandaag opnieuw ingevoerd en nu loopt ie wel goed. Gewoon even opnieuw invoeren en kijken wat ie dan doet :)

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    meiden...ik heb getest en ik ben NIET zwanger....ik hoop nu snel ongi te worden want anders weet ik het ook niet...fijne dag nog en ik kom van de week weer kijken

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Lynn, wat jammer! En wat gek ook, je hebt zoveel symptomen?

Geef het een weekje en doe dan nog een test... Sterkte meissie [-o<

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat jammer en raar Lynn!
    Hopelijk komt je ongi dan snel of blijft het weg en is de volgende test positief!
    Sterkte.

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah en daar is mijn ongi al....jah het lijkt wel of de duivel er mee speelt....een half uur later en ik ben ongesteld..nu heb ik spijt van die test das hartstikken zonde maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen.....

10. Josefina18

Josefina18 Niet meer actief

ik herken het ook ik ben nog maar 18 jaar en ik woon al 8 maanden samen maar ben ook al 7 maanden bezig om zwanger te worden.. ik vind het altijd zo gemeen.. sommige meisjes "F*cken" maar aan en laten ze 1 na de andere abortus plegen omdat ze zo slordig zijn met alles.. en degene die het graag willen die moeten maanden lang wachten omdat het nite lukt.. ik vind dat zo gemeen.. maar ik zag dat je 23 of 24 ben dus je bent helemaal niet te jong je heb een mooie leeftijd hoor.. ;) heel veel succes ermee

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent Lynn, dat scheelt (probeer er maar een positieve draai aan te geven)
    Gebruik je ovu testen eigenlijk? Of temperaturen?
    Misschien wel handig voor je, dat je niet zo in twijfel zit wanneer je ongesteld moet worden?

Ik vind je naam trouwens zo mooi, heet je in het echt ook Lynn of is het een forumnaam?

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    w8 ik stuur je ff pb....

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    heey lynn..Wat jammer nou , alsnog ongi :(
    Maar volgende ronde weer nieuwe kansen , dat het maar snel zo mag zijn !

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dankjewel miracel...en ik weet nu dat ik op mijn gevoel moet vertrouwen...ik wist gewoon dat het niet zo was...raar he...had wel rare symtomen maar nog zij me gevoel van niet...en daarom denk ik ook dat ik niet zoveel heb getest...maar het komt allemaal goed...ik begin met tempen deze maand en dan zullen we wel zien...

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nou vanaf morgen moet ik mijn temp bij houden ik ben benieuwd....ik ben zo bang dat ik het vergeet! en hoe doen jullie dat dan in het weekend..?

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik was het vanmorgen ook vergeten, maar heb toen direct getest toen ik eraan dacht. Af en toe een keer op een ander tijdstip kan geen kwaad. FF kan alsnog je ei berekenen als het goed is.
    Je moet ook het tijdstip invullen van hoelaat je getempt hebt.

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    okeej...jah ik ben het een beetje aan het uit zoeken...gaat wel lukken en vooral met jou hulp...by the way mijn lief vond het niet zo leuk dat het niet raak was...hij d8 anders...maar goed volgende ronde en nieuwe kansen

18. Lynn, oh meid wat balen zeg. En wat gek nu is je luteale fase ineens langer geworden :( misschien de stress met die problemen. Hoe gaat het daar verder mee, gaat het verder wel ok met jou meid? Dikke knuf vind het zo akelig!
    O en wat tempen betreft, je went eraan, in het begin vergat ik het ook nog wel eens maar zit helemaal in het ritme. In het weekend temp ik wat later, behalve als ik mijn ei in het weekend krijg, dan zet ik mn wekker om 7 uur. Ik kwam erachter dat mijn temp om 11 uur vaak maar 0,1 graad hoger is dus die tel ik er dan bij op. Dat kan je ook even proberen. Ik vul altijd 7.00 in want die open rondjes vind ik irritant.

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    okeej en dan nog een vraagje en dit klnikt misschien ff heel dom is het nu am of pm en ik weet wat am betekent aar iafter midnight maar dat is het voor mij altijd...

Jah met mij gaat het goed hoor...en die situatie ben ik ff weg van......en dat gaat nu helemaal goed komen...jah ik zat eigenlijk te denken dat ik overgestapt ben weer naar foliumzuur en niet met de atos pillen dus daar ga ik maar weer aan...thnax meid en voor jou ga ik duimen dat het met jou helemaal goed komt...knuf vauithier....

20. Nou ja we duimen voor elkaar dan moet het goed komen ;)
    Van 0.00 tot 12.00 is am en van 12.00 tot 24.00 is pm. Ik moest ook ff diep nadenken in het begin :) .
    Ik heb vandaag zo'n buikpijn gehad.. maar waren vast me darmen.. lag ff krom van de pijn op me werk :( . Is nu gelukkig weer over. Heb nog wel een vieze smaak in mn mond en ben misselijk. Me lichaam neemt weer eens een loopje met me :evil:

Deel Deze Pagina