Spannend Desiree! Zou toch met de innesteling te maken kunnen hebben. Grappig ook dat bij jou de 36,4 zowat het laagste is, bij mij is het tot nu toe het hoogste wat ie gehaald heeft Alleen ligt FF nu plat, dus kan niks invullen.
Hey meiden, Mijn ovu test was nog wel zeer goed zichtbaar maar wel iets lichter dan gister heb wel weer heerlijk geklust dus het moet goed zitten dan Hoe ishet bij jullie?
Whoehoeiiiii ik heb een 2e streepje op mn ovutest! Nog maar half zo licht als de controle streep, maar het is een duidelijke streep! Ik heb gelezen dat die van sensitest vaak eerst lichte strepen geven en dan donkerder worden, dus hoop dat dit het begin is! Ben helemaal happy en hyper Waar je al niet blij van kan worden he
Gefeliciteerd Dremaer en Eva, dit gaat hopelijk jullie maand worden meiden! Ik heb gister heel stom een zwangerschapstest gedaan om te kijken of tie al negatief was, maar dat was tie zoals te verwachten nog niet, nou ja volgende week maar weer eens proberen!
@ dreamer: Super he een streepje te zien! Ik vond het ook helemaal te gek...als ie positief is word je nog vrolijker @ sterretje: Vervelend he dat wachten...ik hoop dat je snel nega test en aan de slag kan want volgens mij wil je dat heel erg graag...of niet? neem wel de tijd voor je verlies he meis...
Hey Dees, Moet jij niet nog 3 dgn wachten tot je NOD officieel? Ik snap jou banner namelijk niet sorry ben beetje dom...hihi Hoop dat je posi test in handen hebt meis...zou jij 1 van de eerste zijn bij dit topic....spannend joh? liefs Eva
Ik snap wel waarom je al morgen wilt testen Desiree Maar het kan ook een onnodige teleurstelling worden heb, dus pas op. Ik heb vanavond nog een keer een ovu test gedaan, maar daar was totaal geen 2e streepje op te zien. Ook het controle streepje was erg licht, dus misschien niet geconcentreerd genoeg ofso? Heb ook gegeten tussendoor, dus misschien heeft dat er iets mee te maken. Hoop toch echt dat mn 2e streepje morgenochtend er weer is (en dat ie dikker is natuurlijk!) Kan een ovu test eigenlijk donkerder worden wanneer je ei er niet aan zit te komen?
@ Eva: \/ \/ \/ Eindelijk! Je lichaam regelt het zelf \/ Lekker aan de klus @ Desiree: My thumbs are up! Hopelijk is je test positief! @ All: Mn knieën doen pijn van t smeken om een goed/gezond bevrucht ei voor iedereen deze maand Dus, laat t me niet noor niks gedaan hebben
Goedemorgen meiden, @ Kristel ik duim/bid smeek met je mee dat je een GOED bevrucht ei zult hebben! @ dreamer: Ik hoop ook dat je een posi ovu test hebt ik wacht in spannend voor je af! @ de rest...ook een vraagje...ik heb nu al 4 positieve ovulatie testen achter elkaar....ik snap hem ff niet meer? Hebben jullie een idee hoe dat kan? groetjes
Goede morgen dames, Wat een vervelend weer, kom maar op met de goede verhalen, dan worden we weer zonnig van @desiree, heb je al getest? Ik duim voor je hoor! @DReamer, weer een positieve test, dit eitje word een goede! @kristel, afwachten nu he! @eva, soprry meis, ik heb niet zo'n verstand van ovulatie testen helaas, ik heb geen idee! Zijn ze neit elke keer wat anders van kleur dan? Ik weet wel dat sommige als ze iets lichter dan de controle streep zijn, ze niet positief zijn nog maar dat je ei er aan komt...
iedereen ziet mij over het hoofd ik zegs teeds HOOOII en vraag hoe het is en niemand reageer.. maarjah ... ik gaat weer
Gebruik je die van de kruidvat Eva? Die kunnen vals positief geven namelijk. En anders .. ga eens als de wiedeweerga een zwangerschapstest doen! Want een ovu test kan ook aangeven dat je zwanger bent namelijk! Ik hoop het zoooooo voor je Heb mn ovu test nog niet gedaan (altijd even voor 12 uur) Maar hoop dat ie donker is. Voel wel elke keer steekjes aan de linkerkant tussen mn heup en schaambeen, dus misschien mn ei? Heb nog nooit mn ei gevoeld, dus geen flauw idee wat en waar ik wat moet voelen. Mn duimen draaien nog voor iedereen Dees heb jij al getest?
Nou staat het wel heel lullig dat ik in mn vorige bericht niet heb gereageerd he, maar we waren tegelijk aan het typen Maar jij kan al bijna testen zeker? Woensdag ofso? Voel je al iets?
HOOOOOOOOI natassie......! Ik vind je een schatje...... EN ik ga volgend weekend een zwschptest doen!
@ Eva: Een ovulatietest kan ook langer positief blijven als je ei niet wilt springen Dan blijft je lichaam LH aanmaken, maar dan kan het of net niet genoeg zijn om je ei te laten springen of heb je een hardnekkig ei. Weet niet helemaal precies hoe dat zit, maar ik hoor t wel vaker in ieder geval... Maar het kan ook zijn dat je zwanger bent ja Als je ovulatietest over 2 dagen nog positief is zou ik misschien even een zwangerschapstest doen en als die negatief is de huisarts even bellen... Succes ermee in ieder geval, mn knieën worden weer rood van t smeken om t laatste
Hey meis, We vergeten je niet hoor, hoe is het met je? Wanneer moet je ongi worden, je bent wel aan het einde van je cylcus aan het komen toch? Spannend hoor, ik duim voor je! Liefs S
whaha...jah ik heb niet zo veel te melde...hoor ik ga alweer de vruchtbare dagen in dus ben benieuwd...al duren de vruchtbare dagen wel lang bij mij omdat ik niet percies weet wanneer mijn ei komt.....ik blijf tempen en dan weer ik het van de week!