Spannend lynn, hopelijk ontdek je hem snel, en dan flink aan de klus hoor! ben je al langer aan het tempen of is dit je eerste maand?
gelukkig jullie vergeten me toch niet anders had ik hard moeten huilen hoor maar hier gaat alles goed als me eisprong is geweest op de keer dat me test niet helemaal positief was is me nod ongeveer de 29ste... maar of het me ei is of niet.. zal het niet weten dus ik wacht rusitg af... voel me niet zwanger en nog geen idee dat me ongi eraan zit te komen dus afwachten maar @lynn hoe is het nou met jou? wat doe je deze maadn om je ei te vinden @sterretje hoe is het nu met jou? het al een beetje een plekje te kunnen geven @ dreamer jij vandaag rond je vrichbare periode dus flink aan de klus zeker? @eva ben benieuwd spannend meis duim voor je! hier is het nu niet zo lekker weer regent hard bleeehhh iedereen verder nog leuke dingen gedaan het weekend?
Mijn ovutest van gisteren was net als jouw laatste 2 testen Natas, dus heb geen idee of ik nu wel of niet in mn vruchtbare periode zit. Vanmorgen was mn test weer lichter namelijk. Als het zo is hebben we wel goed geklust (vrijdag en vandaag) Ik test gewoon door en merk wel of ie een keer donkerder gaat worden of niet. Heb je wel een idee wanneer je wilt gaan testen dan Natas?
ik wil als ik niet ongi bent geworden volgend weekend een test doen.. zal wel mooii cadeau voor ons zijn want zijn we 4,5 jaar samen ben benieuwd wat je ovutesten gaan doen. hou me op de hoogte he !
Ook al een lange tijd zeg 4,5 jaar Zou idd een heel mooi kado zijn! Ben ook benieuwd wat mn testen gaan doen. Hoop morgen een dikke vette positieve test natuurlijk Maar vrees van niet.
hoi meiden lekker weer he vandaag net onder de zonnebank geweest daar was het echt weer voor @desiree spannend hoor het ziet er wel goed uit ik duim voor je @eva het zou wel super zijn als je eindelijk je ei krijgt alsvast voorzichtig gefeliciteerd @dreamer hopelijk een psitieve ovutest @natassie hopelijk is het raak en gaat het deze keer wel goed hier nog steeds niks verloor een klein beetje bruinig bloed donderdag maar voor de rest nog niks te zien heb nog steeds geen ei gehad als het goed is. bijna op vakantie dus als mijn ei dan komt zal ik hem vast niet overslaan haha. gr jill
Hellooo Dames... Echt teveel om terug te lezen.. haha.. Ik ben alvast aan het klussen geslagen ! Mijn ventje is zo lief.. Kaarsjes etc.. Ik heb zoveel geluk in de liefde.. @eva.. Ik heb eindelijk een kast gekocht. levertijd +/- 7 weken :S! Maar goed kan me kleding op gaan bergen na 7 maanden haha.. Eindelijk de knoop door gehakt.. Zijn er eigenlijk nog dames zwanger geworden ondertussen : ! Gr DesSa
haha wat toevallig natas...ik hoop deze maand ook niet ongi te worden en dan heb ik een leuk 7 1/2 jaar cadeau voor lief! nou ik hoop het voor ons...en ieder ander natuurlijk
jongens ik ga ff weer iets van mij af schrijven....... IK BAAL: ik ben bang dat iedereen zwanger word en dat ik overgeslagen word....dat het niet voor mij weg is gelegt....dat ik mijn geduld op raakt....ik doe er werkelijk alles aan om zwanger te worden...eet gezond...slik pillen...heb zelfs een f*cking steen om mijn nek hangen.....WAAROM....WAAROM de een zo snel en de ander zo langzaam....IK BAAL als een stekker en het lijkt wel of dat IEDEREEN in de maand MEI zwanger word....OEEGGGRRRHHH wat baal ik zeg.....grrrrrrrrrrrrrr....ik haat vandaag de wereld....heb het idee...dat daat boven iemand me aan het uit proberen is of mij aan het pesten is.....AAAAAAAAAAAAA waarom moeten wij zolang w8ten en ik HAAT w8ten.....het zal allemaal wel goed komen maar BAAL nu gewoon even....diepzucht!.... Meiden dit moest ik ff van mij afschrijven..en ik weet dat er mensen zijn die al langer bezig zijn...sorry dames!
Ja Lynn, ik snap je helemaal. Het lijkt zeker wel omdat je nu zelf ook bezig bent dat de hele vrouwelijke bevolking hier zwanger is. Ik was gisteren met een vriendin naar Toppers geweest en daar zag je de ene dikke buik na de andere. En dan gaat het bij mij ook zo kriebelen. Ik wil dat ook graag ervaren. Maar dit is voor ons pas ronde 2, maar evengoed ben ik al heel ongeduldig! Zijn jullie allang bezig dan? Ik kan even niet helemaal bijgelezen komen,maar ik hoop dat het goed gaat met iedereen. @ zwangeren: feli en geniet er van! @ Klussende: veel plezier @ wachtende: ja het duurt altijd lang om op het wachtbankje te moeten zitten! Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid! X Esther
Lyn... Ik ben aan het rekenen gegaan.. Bij Tmobile klantenservice op dit moment 24 zwangeren :S! Ik krijg er ook de BALEN van... En elke keer als ik klus dan denk ik deze maand is van mij.. Het zal zo zijn.. Ik word zwanger.. En jaaa hoor dan komt die red devil weer en opnieuw, hoor ik dan dat er weer een zwangere vrouw bijgekomen is.., Leven is soms oneerlijk.. Wetende dat je misschien wel een klote zwangerschap krijgt.. plat liggen.. Terwijl het andere zo in hun schoenen geschoven word.. .. Blablabla ga maar door.. Ik irriteer me elke dag.... Een collega die dacht dat ze zwanger was en vroeg me van alles.. Vandaag toch ongesteld geworden en dan zegt ze ik denk dat ik maar stop met de pil.. We worden SAMEN zwanger... Maaar de angst dat zij eerder zwanger word dan ik is onmens.. Het lijkt wel een sport tegenwoordig. Het doet me intens zoveel verdriet.. Maar ook weer heel veel blijdschap voor die persoon... Omdat het gewoon een heerlijk gevoel is om zwanger te zijn.. Zo ik ook ff van me afgeschreven. Gr DesSa
De frustratie spat van mn beeldscherm bij sommige berichten... En de frustratie is zoooooo te begrijpen! Ik denk dat heel veel hier last van hebben.. Ik ook, alleen is t bij mij niet het zwanger worden, maar het zwanger blijven... Nu is mn eisprong in aantocht en ik maak me NU al weer helemaal gek! Ik hoop dat het deze maand weer raak is, maar dat t nu eens een keer goed raak is.. Ik ben zoo bang eigenlijk nu om zwanger te worden! Bang dat t weer fout gaat Bang dat ik nooit een kindje van ons vast mag houden Bang dat ik weer zo'n zware klap moet opvangen En zo kan ik nog wel even doorgaan... Ik wil zooo graag zwanger worden en wil er alles voor doen om t te mogen zijn en dan na 9 maanden een gezond kindje vast te houden, maar het maakt nu echt heel bang allemaal Ik ben gewoon in de war wat zwanger worden betreft Aan de ene kant wil ik ff rust hebben ervan en begin ik voor mijn part weer aan de pil, maar dan loop ik kansen mis, zo denk ik dan. En ik wil er ook alles aan blijven doen om t te laten lukken, maar ik wil van die angst en frustraties af En er geestelijk niet zo mee bezig zijn.. Ik wil nu gewoon zoiets hebben van: laat t maar komen als t komen moet. Maar hoe moet ik dat in godsnaam doen? Zo'n instelling krijgen?
meiden hebben jullie allemaal even de flinke zondagsdip te pakken.... heb ik ook wel eens momenteel bekijk ik alles alleen maar positief.. kan altijd nega blijven denken van die is zwanger en ik niet enz enz... maar meiden heb je alleen jezelf mee echt waar... het is allemaal vervelend ik weet het, heb nu een onwijs lange cyclus althans onwijs maar baal er toch wel van.. maar positief blijf ik momenteel... hoe moeilijk het ook is.. ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan maar in die dip blijven hangen heb je toch alleen jezelf mee en meiden is zo zonde! echt waar onze tijd komt snel en helemaal die van jullie. Probeerr er niet al teveel mee bezig te zijn hoe lastig het ook is. Bij mij heeft het geholpen hier van het forum helemaal even weg te gaan en alles op een rijtje te zetten want hier lees je dat er veel zwanger worden en die confrontatie was eerst te groot voor mij. Maar nu ben ik bliij voor andere gun het andere heel veel momenteel! meiden probeer niet in een dip te hangen, zo zonde en je hetb er alleen jezelf en je partner mee denk ik. Dus kom op meiden positeif blijven en altidj blijven lachen wat er ook gebeurt toch? en JULLIE WORDEN SNEL ZWANGER! allemaal tegelijk gaan we meeten of iets zal toch leuk zijn snel een dikke buik en dan lekker genieten!.... meiden hou van jullie en steek niet je hoofd in het zand maar met volle moed er tegenaan gaan! en nogmaals probeer in alles een positieve kant te zien.. zo hopelijk helpt me peptalk een beetje...
Wat een frustie trustie....meiden ook wij allemaal komen een keer aan de beurt... Ik wor dik elk geval nu wel eindelijk door gestuurd naar een gyn en deze gaat alles goed nakijken....echó's bloedprikken ed...alles! nou ik ben vreselijk zenuwachtig en heb het hart in me keel kloppen maar het komt wel goed....met ons allemaal.... liefs Eva
nou dames...met mij gaat het alweer..en "fïjn" om te horen dat ik niet de enigste was.......maar goed wat TAS zegt we worden allemaal zwanger deze maand dan gaan we ELKAAR zien met hele dikke buiken dag.......
haha ja lynn dat hoop ik ook maar ik wahct wel nog even af met blij zijn...ik weet niet zeker of deze maand gaat lukken maar ik hang mijn flag uit en schreeuw het van de daken als jullie allemaal zwanger zijn.... xxx
hoi meiden zwanger worden is ook noet makkelijk he hier nog een gefrustreerde kip heb ook weer een hele lange cyclus. geen ei te bekennen ik vind het idd niet eerlijk dat sommige zonder te vragen zwanger worden en wij gewoon worden overgeslagen. maar wat natas zegt we komen allemaal aan de beurt en misschien genieten wij er dan extra veel van. gr jill