Wanneer ben je uitgerekend? We hebben een first time mommy club en een topic met meiden per periode waarin zij uitgerekend zijn
Oh dat is leuk inderdaad! Ik heb geen idee nog. Ik heb 27 december mijn 2e echo. Zou ik daarvoor al kunnen aanmelden bij die topic?
First time mommy club Zwanger en uitgerekend 1 t/m 31 juli 2022 Uitgerekend 1-15 augustus 2022 Uitgerekend 16-31 augustus 2022 Het duurde even om de linkjes goed te krijgen mobiel. Sorry haha
Ohh leuk, dan kom je bij mij (en nog vele andere meiden) gezellig mee kletsen in het topic ! Hoeveel weken ben je nu? Weet je welke datum je bevruchting plaats vond of de eerste dag van je laatste menstruatie? Ik ben waarschijnlijk 18 juli uitgerekend, de 23e heb ik mijn termijnecho en hoor ik de definitieve datum.
Iedereen is welkom hier hoor! Maar het is denk handiger dat je als je al zwanger bent idd bij een ander clubje meldt. Dit is echt een clubje voor als je zwanger wilt worden.. en waar iedereen waarbij het daarna gelukt is wel mee kan blijven kletsen. Tenminste zo zie ik het
Heb je gelijk in! Had het ook een beetje verkeerd gelezen en begrepen. Wens jullie allemaal het beste
oh gezellig!! ik ben nu ongeveer 8,5 a 9 weken? en datum van bevruchting is vrijwel zeker 16 oktober geweest. eerste dag van laatste menstruatie 10 of 11 oktober. oh super leuk joh, gefeliciteerd met jouw zwangerschap! <3 ben benieuwd wat je definitieve datum is! hoe voel jij je nu verder?
Hallo allemaal, Ik doe graag mee! Ik ben 35 en we proberen al een poosje voor ons eerste kindje. We moesten steeds onze kinderwens opschuiven omdat ik in het verleden chemokuren heb gehad. Nu mogen we het eindelijk weer proberen! Ik vind het heel spannend en ik hoop dat het snel lukt, maar dat hoopt iedereen hier wel haha Dat wachten vind ik echt het ergste! Ik word er altijd ontzettend ongeduldig van en elke keer denk ik dingen te voelen maar 9 van de 10 keer beeld ik me dan van alles in! Nooit gedacht dat ik mezelf zo voor de gek kon houden! Zijn er dames die ook rond de 35 jaar zijn en voor hun eerste kindje proberen? liefs
Hey meis, Wow wat heftig zeg! Ik ben heel blij voor je dat je het eindelijk weer kan proberen!! Ik duim mee dat het je snel mag lukken.
jeetje meid wat heftig! Gaat het nu goed met je? Wat fijn dat jullie eindelijk groen licht hebben. Hopelijk is het je snel gegund
Dank je wel voor je berichtje! Alles is nu stabiel gelukkig en we mogen gelukkig zwanger worden! Ik hoop dat het ook snel lukt! Hoelang zijn jullie al bezig voor een kindje?