Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anonymuske, 11 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Als ik jou was zou ik anders de huisarts even bellen.
    En vragen aan de assistente of je gelijk moet betalen, zo niet dan vraag je gewoon of je daar een testje mag komen doen..

En de wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor, dus ookal is de kans erg klein, hij is altijd aanwezig.

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    inderdaad geen lieve vrienden of iets die je misschien wat geld willen lenen? dan he jezelf gelijk meer zekerheid :)

maar de kans is inderdaad heeeel klein.. maar ikz eg altijd de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)

3. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Is het een idee als je je huisarts even belt om te checken of het geld kost? (ik kan me het haast niet voorstellen namelijk).

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    En wil je niet bellen naar de huisarts, kun je er ook altijd even langsfietsen/lopen/rijden om het de assistente te vragen, kan ze meteen de test doen voor je ;)
    heel veel suc6!

5. anonymuske

11 jun 2008
    9
    0
    0
    Vriendinnen heb ik niet.

En onze vaste huisarts is niet echt te betrouwen denk ik.Is namelijk goed bevriend met enkele familieleden.Dus dat betrouw ik niet.

6. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Je komt er hier in ieder geval niet achter of je zwanger bent ja of nee... dus een zwangerschapstest of bloedtest is de enige oplossing. Misschien kun je € 1,50 bij je moeder uit de portemonnee halen als ze niet kijkt? Of je kijkt even wat een test bij jullie in de drogisterij kost en zorgt ervoor dat je dat bedrag hebt.

7. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    je bent 20 en hebt maar 3,50 euro? werk je niet dan? :confused:

je zult toch echt ergens een test moeten doen als je het zeker wilt weten. kan ook dat je -door de stress nu?- gewoon wat laat bent. afwachten is het goedkoopst natuurlijk. sterkte!

8. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    je bent 20 en hebt maar 3,50 euro? werk je niet dan? :confused:

je zult toch echt ergens een test moeten doen als je het zeker wilt weten. kan ook dat je -door de stress nu?- gewoon wat laat bent. afwachten is het goedkoopst natuurlijk. sterkte!

9. anonymuske

11 jun 2008
    9
    0
    0
    Misschien inderdaad nog maar een weekje afwachten ja...

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    En anders je bedpartner even vragen?
    Neem aan dat hij het toch ook wel wil weten.

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Meid, ookal is de huisarts niet te vertrouwen:

als je zwanger bent komt de familie er op den duur toch wel achter!

Als je niet zwanger bent, dan heeft de huisarts toch niks byzonders te melden :(

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

meid jou huis artste moet zijn mond houden anders kan hij mischien zijn licentie kwijt raken dat risico wil hij niet lopen denk

13. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi hoi

Waarom zou je huisarts dat Uberhoud tegen famillieleden zegen? Je bent 20, en hij heeft geheimshoudingplicht! En als je je er zelf beter bij voelt kan je dat ook gelijk tegen hem/haar zegen. Dat het jou zaak is en dat het niemand anders iets aangaat.
    Wil je wel echt testen of niet ?
    Als je er echt zo op gebrand zou zijn had je het allang voor elkaar gehad.

Je bent 20 en je werkt wel of niet ?
    Is dit puur aandachttrekkerij of ben je jonger dan je zegt dat je bent? (dat een hoop zou verklaren)

Sorry voor mijn botte mening maar het gaat een beetje moeizaam allemaal.

Melanie

14. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    @miamel zie dat je nog 1dag hebt tot testen! spannend! hou je ons op de hoogte? en je menins is niet bod hoor ik vind t ook beetje raar
    en voor de onzekerelady in kwestie....ga naar de assistent van de arts die doen het (hier) namelijk ook! dan weet omedokter van niets! en als ik jouw was zou ik je vriendje vragen al denk ik dat t de zenuwen zijn hoor maar zoals meer vrouwen zeggen de wonderen zijn de wereled nnog niet uit! ssucces girl

15. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Jaaaa heeeel spannend !
    Ik zat al vanaf m,n ei te rommelen met ovutesten want als die aan het einde van je cyclus posi is heb je een hele grote kans zwanger te zijn! Maja die is nog steeds heel licht dussss ik weet het niet...
    M,n onder buik begin nu pijn te doen ( gisteren m,n linkerkant) Duss missschien komen de duivels morgen of vandaag wel :S Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :O

shitzooi ;)

Heb net wel die ultra gevoelige tests van matcare binnen maar ben te bang voor een negatief resultaat.... Misschien als je me overhaalt ;) ?
    hahaha

Liefs Melanie

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Gewoon even naar de dokter gaan! Daar betaal je tenslotte elke maand je ziektekosten voor :)

En als ik de dokter zou moeten betalen, had die vent nu echt STINKEND rijk geweest :)

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey melanie

ik wil je even een hart onder de riem steken ik ben nu 9 weken zwanger en rond mijn nod heb ik ook echt de ongi pijn gehad hoor ongeveer 2 weken heb ik dit gehad hoor dus dat zegt niets

18. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    in belgie moet je wel degelijk de huisarts betalen: 21,50 euro

daarna bewijs afgeven bij de ziekenkas, dan krijg je 17 euro terug.

maar vind het toch vreemd dat je 20 bent en maar zo weinig hebt :(
    en idd hoe zit het met de evt vader? ;)

19. Niet meer actief

Zeg nooit dat de kans klein is, er is al eens iemand die ook onveilig sex had omdat ze maar een aantal dagen voor de NOD zat maar ze is wel zwanger.

20. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    De kans is echt wel klein !
    Als die iemand echt een paar dagen voor de NOD zwanger is geworden heeft ze dat verkeerd berekend!
    Je ei heb je niet aan het einde van je cyclus. Maar ongeveer 14 dagen daarvoor of langer !
    Of je moet een cylus stoornis hebben? (heleeee korte cylus)
    Dan heb je geen innestelperiode omdat het te kort is en kan je je ei aan het einde hebben gehad, denk eerder dat dat het geval is. Maar met een normale cylus is het echt wel bijna onmogelijk! je eitje blijft maar 24 uur leven hooguit !

Deel Deze Pagina