hallo allemaal ik begin een aardig bolletje te krijgen en ben dus ook al flink aan het schoppen. maar vroeg mij af ik ben nu bijna 20 weken en moet de broeken nog iets aan trekken ze staan dus nog niet op z'n groots. maar kan ik dit mijn hele zwangerschap aan of moet ik over een paar weken weer een andere maat kopen?? weet wel dat de shirtjes meerekken maar ben bang dat ze straks toch te kort worden of valt dit wel mee?? groetjes veronique ps volgende week 20 weken echo ik ben zo benieuwd
haai haai!! Nou shirtjes rekken wel mee!!! maar ik heb met 17 weken ook een broek gekocht, en daar pas ik nu ECHT niet meer in, dus ik zou niet teveel broeken kopen! Is wel voor iedereen verschillend hoor, maar mijn benen en kont zijn ook ietsje voller geworden. Als je dan nu 5 broeken gaat kopen waar je straks niet meer in kan ist ook zonde! En moet zeggen dat spijkerbroeken ook echt niet meer lekker zitten aan het einde. Stretch is heerlijk!!! Succes
Shirtjes rekken wel mee hoor En anders kan je altijd nog een shirtje combineren met een leuke buikband als het toch te kort wordt aan t einde. Qua broeken zou ik als t om spijkerbroeken gaat niet te veel in 1 keer kopen. Ik zou het zelfs houden bij 1 per keer. Ik kocht eerst ook 2 of 3 tegelijk, maar ik kom nu al niet meer in al die broeken omdat ze in mn buik duwen. En dat is gewoon écht zonde! Ik zou als ik jou was kijken voor een paar stretchbroeken, of leuke joggingbroeken (of iets wat erop lijkt). Die rekken ook goed mee en die zitten heerlijk. En oo kdie kan je bijna overal mee combineren! En dan gewoon 1 spijkerbroek en kijken hoe lang je daarmee gaat doen, dikke kans dat je over een aantal weken namelijk alweer een nieuwe moet kopen! succes ermee iig!
Ik zou inderdaad niet teveel broeken in een keer kopen. Zeker broeken van een stugge stof of een lage band aan de bovenkant. Die rekken minder en gaan dus ook minder lang mee. Zelf heb ik volledige stretch broeken gekocht en die gaan het wel redden tot het einde, nu heb ik nog meer dan genoeg ruimte en stretch vind ik ook lekkerder zitten. Minder druk op mijn buik want de kleine begint te trappelen tegen de rand van mijn bekkenband of de auto gordel. Blijkbaar is iets straks rond je buik ook voor hen niet prettig. En als je niet teveel ineens koopt, kun je lekker vaker gaan shoppen. Ook erg leuk en zeker met een goed excuus. Shop ze. Krissa