Ik weet niet zo goed hoe ik het moet schrijven: 14 sept gewoon ongesteld geweest 26 sept een test gedaan omdat ik me zwanger voelde, en ja hoor hij is positief 27 sept een cb gedaan 2-3 weken gaf deze op de indictor aan. Nu ben ik vandaag naar de vk geweest. Tot onze grote schrik zag zij 3 vruchtzakjes en dat ik meteen door moest met mijn afwijking naar de gyn, ik heb twee baarmoeders. Deze werken beide. Vervolgens konden ze bij de gyn met 2 man sterk eigenlijk niet eens mijn 2e baarmoeder vinden maar ook geen zwangerschap... Nu hebben ze op HCG geprikt en wacht ik op dit moment op de uitslag. Iemand een idee?
Met dit hcg verwacht je ook nog niet zo veel te zien op echo. Wist je dat je 2 baarmoeders hebt? Je hebt al wel 2 kids zie ik
Ach nee, wat een onzekerheid! Maar, als je kijkt naar wat de CB met indicator aangaf, dan komt het wel overeen. Dan zou je nu namelijk ongeveer 5 weken zijn en dan kan het erg lastig zijn om het goed op een echo te zien. Misschien kan dat je iets gerust stellen? De bloeding kan ik niet meteen verklaren, maar wellicht is het de innesteling geweest? Ik hoop voor je dat je snel zekerheid zal krijgen! Deze onzekerheid kan echt killing zijn... *knuffel*
Ja het is een ingewikkeld iets.. Ik weet ook niet meer precies wanneer ik zwanger ben geworden dat maakt het extra onzeker.
Ai, das zeker ingewikkeld. Is het uitgesloten dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is?wat naar dat het nu zo onzeker is, heel veel succes donderdag toegewenst. Ik ga je even volgen, ben benieuwd hoe het afloopt
Oh zeg wat een rollercoaster! Begrijp ik goed dat de vk 3 vruchtzakjes zag maar de gynaecoloog helemaal geen? Met hcg op 300 is dat niet gek, maar zo raar dat je vk dan wel wat zag? Nou aan mijn antwoord heb je eigenlijk niks ik wil je echt heel veel sterkte en goede moed wensen! Hopelijk snel duidelijkheid!
Bij de vk zagen ze 'iets' meteen, bij gyn konden ze mijn baarmoeders, maar 1 vinden... Toen hadden ze ineens ook de andere... Ik weet het eerlijk gezegd even niet meer... Ik hoop op een goede zwangerschap al heb ik er een hard hoofd in...
Nee die was zo flabbert zelf dat ze mij direct heeft doorgestuurd nadat ze een collega erbij haalde die het beaamde... In het ziekenhuis zeiden ze dat ze het waarschijnlijk verkeerd zagen, maar die vk zit ook gewoon al heel lang in het vak...