tot wanneer foliumzuur/vitaminetabletjes

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Six, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Wie van jullie weet tot wanneer je precies foliumzuur moet slikken? Ik twijfel tussen week 10 en week 12...
    Zijn er ook nog tips m.b.t. speciale vitaminetabletten voor zwangere vrouwen, kan me zo voorstellen dat het best goed is om die te nemen.

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik slik vitamines met foliumzuur. Deze wil ik gedurende mijn hele zwangerschap slikken. Ik heb ook een zwangerschapsdagboek en halverwege het boek staat ineens dan je kindje genoeg foliumzuur moet krijgen. Baat het niet, dan schaadt het niet, denk ik maar.

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik slik gravitamon, die kan je de hele zwangerschap door nemen, en erna voor tijdens borstvoeding. Je kunt ze gewoon bij de drogist of de apotheek halen ;)

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb "vitaal zwanger" van kruidvat.. een multivitamine-preparaat. Hierin zit alles wat je nodig hebt tijdens je zwangerschap(dus ook foliumzuur) en de tijd van BV.. Deze blijf ik nemen tot na de bevalling.(ga geen bv geven)

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb zwangerschaps vitamine waar foliumzuur in zit heb ook aparte foliumzuur tabletten ant het gehalte is vrij laag in mn bloed.. ik blijf dit gewoon slikken op advies van de dokter tot na mijn zwangerschap...

6. nijn

nijn Lid

28 apr 2006
    99
    0
    0
    Mijn VK gaf het advies door te slikken tot na de termijnecho, zodat ik zeker wist dat ik 10 weken was. Daarna was het niet meer nodig.

7. Ik heb het tot de 12e week geslikt op advies van de VK. Er zit toch genoeg in zo'n potje en het kan geen kwaad als je het wat langer slikt.

8. Jowi 2006

Jowi 2006 Actief lid

21 jun 2006
    131
    0
    0
    Doetinchem
    Advies is 12 weken, maar ik heb het inderdaad ook langer geslikt... Het kan geen kwaad

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb ook geslikt tot de 10e of de 11e week.

Deel Deze Pagina