Hoihoi, ik heb zojuist toch maar een test gedaan, ja dat krijg je dr van als je heel de dag vrij bent...hahaha alleen er kwam rechts een licht 2de streepje dr bij en ineens verdween het weer, hebben mensen dat eerder meegemaakt? Ik test zowiezo over een paar dagen weer maar vond dat heel vreemd!?! groetjes
Dat heb ik ook gehad Maar even erna zag je toch nog een heeel licht streepje... Vind het ook maar raar
heb je er een foto van? kunnen we even meekijken... het nadeel van die testen is dat je 5min moet wachten dan kijken en dat wat je dan zit is het juiste. na 10 min is hij niet meer geldig:S dus maybe inderdaadmaandag nog een x doen
Ik hoop natuurlijk voor je dat het een positieve test is geweest! Maar ik heb zelf ook wel eens met testen gehad dat er een streepje zat en even later niet meer. Vaak lijkt er dan een streepje te zitten doordat de kleurstof door de test heen gaat, maar dan is het eigenlijk niks... Alleen maar kleurstof dus die aan t lopen is.. Ik hoop iig dat het wel iets positiefs is en dat je snel een echte positieve test hebt!
Ik heb dat ook gehad. Mn streepje kwam tevoorschijn.. en verdween weer. Ik was toen niet zwanger. Hoop voor je dat jij over enkele dagen toch positief test!
Volgens mij is dat gewoon het doorlopen van de urine. Dat zag ik ook wel eens bij andere testjes die negatief waren. Ik las ook in een ander topic dat het na 3 sec al weg was. Niet vervelend bedoelt, maar ik zou er niet te zwaar aan tillen.
Ik heb inderdaad ook wel eens gehad dat zodra de urine in de vakjes liep, dat er een streepje zichtbaar werd. Maar deze trok net zo hard weer weg... De test moet je dan als negatief beschouwen. Ik bleek ook niet zwanger te zijn.