Hee meiden Dinsdag 27 mei om 18.00 was die positief. Woensdag 28 mei had ik een positieve digitale clear blue test (ik vond de urine wel wat donker, dus ik dacht dat ie daarom mss positief was dmv een lachend gezichtje). De sensitest heb ik erbij gedaan en die was ook positief, wel iets lichter dan de 27e maar t streepje stond er nog goed donker op. In de avond was de CB digitaal negatief. Vandaag idem dito, ook het streepje op de plasstrook was heel erg licht, en ook de sensitest was negatief. Kan ik er vanuit gaan dat mijn ei al geweest is? En ben ik dan wel op tijd geweest met de insemi gisteravond om 20.00u? Wel een vroeg ei trouwens, dag 9/10! Normaal valt hij altijd op dag 12/14! Ik heb normaal altijd 2 dagen dat ie positief is en dag 2 van de positieve test heb ik de eisprong.
Bij een positieve ovulatie test gaat je ei binnen 12-24 uur springen. Dus ik denk dat je ei donderdag gesprongen is dan. Dan zou je nog net op tijd zijn geweest met de inseminatie
In de bijsluiter van je ovu test staat binnen hoeveel tijd je ei zal komen. Meestal tussen de 24-48 uur. Dan zou je dus net op tijd geweest zijn lijkt me. Spannend
Als je ovulatietest lichter is dan is je ei geweest Dus ik denk dat je nog net op tijd geweest bent! Ik duim voor je in ieder geval :-D