Hoi meiden, Ik heb echt nog nooit een positieve ovu test gehad. Toen ik zwanger wilde worden van mijn dochter heb ik de maand voor ik zwanger was echt elke dag 2 testen gedaan, 'sochtends en 'savonds. Nooit positief, zelfs niet een beetje. Maar ik ben toch in de derde ronde zwanger geworden. Nu wil ik weer zwanger worden, maar weer geen positieve test te bekennen. Nou voel ik mijn ovulatie wel, maar dit is wel raar toch? Of zijn er meer meiden bij die die testen niet werken? Liefs, Foxter
Wat lijkt me dat irritant zeg, dat je dan alsnog niet weet wanneer je eisprong precies is. Misschien kun je eens kijken voor extra gevoelige ovulatietesten? Kan namelijk zijn dat je net wat minder LH aanmaakt dan de gemiddelde vrouw en een standaard ovulatietest het dus niet oppikt als zijnde een piek (en daardoor dus niet positief wordt). Ik weet niet wat de standaard gevoeligheid van normale ovulatietesten is, maar ik bestel(de) mijn ovutesten altijd op E-Bay, bij een Engels bedrijf. Bij hun kan je kiezen uit 3 gevoeligheden qua ovutesten [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Our Ovulation Tests (3 sensitivities)[/FONT] [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]20mIU High sensitivity[/FONT] [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]30mIU Medium Sensitivity[/FONT] [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]40mIU Low Sensitivity[/FONT] [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Hier de link ervan voor t geval je die eens wilt proberen:[/FONT] [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]50 OVULATION/PREGNANCY/FERTILITY TEST TESTS + FP chart on eBay (end time 21-Jan-11 07:22:42 GMT)[/FONT] [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Ze zijn ook heel goedkoop (goedkoopste die ik ooit gezien heb) en ze werken perfect! (ik kocht ze vaak per 100 tegelijk voor 18/19 euro )[/FONT] [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Je kunt zelf een pakket samenstellen ook qua hoeveelheid die je wilt + bijv zw.testen erbij.[/FONT] (ik gebruikte eerder altijd Sensitest en/of Matcare, maar die zijn echt belachelijk duur in verhouding met deze en deze werken net zo perfect) [FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Misschien is t ook een idee om je temp bij te gaan houden om je eisprong te ontdekken? [/FONT]
Bedankt voor je reactie!! Ik ga die inderdaad bestellen, hopelijk krijg ik dan ook eens een duidelijke test
Hey Foxter, ik heb alle dagen een bepaalde lh hoeveelheid in de urine waardoor de testjes alle dagen lichtroze zijn als ie dan positief is dan knalt ie eruit, dan is ie echt donkerpaars. Er zijn zat vrouwen die bijna geen lh in de urine hebben, als de hoeveelheid lh dan stijgt dan heb je misschien een zeer korte piek en dan kan je m alsnog missen... en waarschijnlijk is er dan ook maar een lichtroze streepje te zien. Sommige eitjes willen gewoon makkelijker springen. Mijn ovutesten zijn dan wel positief, maar helaas moet ik er wel 90 dagen op wachten...
Ik heb denk ik inderdaad een heel kort piekje, want toen ik zwanger wou worden van mn dochter deed ik 2 keer per dag een test, en niks... Terwijl ik natuurlijk zeker weten een ei gehad heb. Maar misschien kunnen die super gevoelige testen me helpen Tjonge, nog steeds 90 dagen, wat een ellende!
MEIDEN!!!! Ik had toch nog een lading van de testen liggen, dus vanochtend 1 gedaan, negatief, en net, een knal positieve test!!!!!!!! Vanavond klussen dus