Oh heel irritant, te vaak moeten doen omdat mijn eerste 2 heel groot waren (5 kilo). Gelukkig nooit wat aan de hand, maar wel vervelend. Succes.
Mijn zoon had een bal tegen zijn been gehad met training, niks raars natuurlijk, maar de afdruk staat nu nog in zijn been.. Bekijk bijlage 683331
Dankje. Vorige zwangerschap zat ik exact op de grenswaarde en toen werd ik wel doorgestuurd naar de diabetes verpleegkundige en werd me verteld dat ik 3x per week zelf thuis de waardes moest bij houden. Heel gedoe en. Heb het 2 weken volgehouden ofzo. Na de zwangerschap ook nergens meer last van. 2 jongens waren een krappe 3 kg bij de geboorte (met 38 weken zoveel). Maar omdat type 2 in de familie voor komt en ik vorige keer dus een grens geval was, moet ik nu gaan en ergens nog een keer tussen de 24 en 28 weken. Idd voor een goed doel dan maar
@Mamafiets @suus1983 Tot op heden eigenlijk zo goed als nergens last van. Nu vanmorgen een beetje een beurs gevoel, alsof ik een flinke tik tegen mijn arm heb gehad maar niet hinderlijk of iets. Verder niets. Hopen dat dat zo blijft. Nu had ik uit voorzorg wel 2 paracetamol ingenomen voor de prik en gister voor het naar bed gaan ook. Mocht er wat zijn wilde ik niet als een zombie mijn bed uit komen om kinderen naar school ed te brengen.
Wijze les van vandaag...als je een hap van je boterham met pindakaas neemt die vervolgens maar niet weg lijkt te komen uit je slokdarm (dat lekker branderige gevoel onder je borstbeen) GEEN water drinken. Soooooodemieter dat deed zeer.
Dat ik deze week voor het eerst iets las over het programma bouw hier op het forum. Dat ik reageerde met "goh interessant, misschien iets voor de jongste" En dat we vandaag gesprek hadden met juf. En zij begon te vertellen over een nieuw programma waarmee ze werken, en dat ze dat met jongste willen gaan doen. Drie keer raden welke dat is Ben hartstikke blij met deze school. En heel benieuwd hoe het voor hem gaat uitpakken. Zijn lees en spelling cito zaten beide echt op het laagste niveau. Er was al extra aandacht. Maar nu dus dit. 2 keer per week 1 op 1 met de leesjuf en 2 keer per week thuis met mij of mijn man.
Stoer! Ik vind prikken al helemaal niks, laat staan als er dan net voordat ik aan de beurt ben 3 man afgevoerd worden
Weet iemand of we nog ergens een algemeen klaag topic hebben? Als je gewoon even wilt zeuren maar er ook niet helemaal speciaal een eigen topic voor wilt openen?
Ik ben ook een overbezorgde moeder in alles wat je maar kan bedenken. Gelukkig is mijn man juist heel makkelijk en de combinatie tussen ons samen zorgt ervoor dat de kinderen nog enigsinds een leven hebben en niet ingepakt in bubbeltjes plastic de deur uit moeten van mij elke dag Mbt dat zitje. Ik herinner me nog heel goed dat ik vroeger altijd zo een beugel achterop bij mijn moeder had (rug steun en geen zijsteunen) direct vanaf dat ik van voor naar achterop ging nooit een stoeltje met zijsteun gehad. En mijn voeten had ik altijd in de zijtassen zodat ze niet tussen de spaken zouden komen. Toen ik een jaar of 7 was kocht mijn moeder een nieuwe fiets en liet ze die achtersteun er niet weer op zetten omdat ik zelf goed kon fietsen en als ik eens achterop zat was ik oud genoeg zonder. Tot ik dus een keer weer achterop zat en vergat dat die steun weg was. Klapte zo achterover met mijn achterhoofd op de weg. Bloeden als een runt en is uiteindelijk gehecht (lijmen deden ze toen nog niet). Die ervaring heeft er bij mij voor gezorgt dat ze bij mij nooit zonder stoeltje of rugleuning achterop mogen zitten. Al zijn ze 12. Er zal maar net een auto achter je rijden brrrrr.
Wow dat is een flink schot geweest. Ik herken dit wel als het in de winter heel koud is en je krijgt een bal hard tegen je aan. Maar met deze temperaturen moet dat echt mega hard zijn geweest voor zo een afdruk. Heeft hij er last van?
Neuh, heb hem er niet weer over gehoord. Was een schot op doel, hij wilde een keer keepen. Maar stond idd wel even raar te kijken, moet zeker hard zijn geweest
Ik heb zin in slecht eten. Een onmundig bord friet met satésaus ofzo. Gaan we natuurlijk never nooit doen op dit tijdstip